Κείμενο στα φαρσί για τα αντιφασιστικά Σάββατα- آشپزخانه سوسیال دمکرات در((Agio Panteleimon))

آشپزخانه سوسیال دمکرات در((Agio Panteleimon))

گروه ضدفاشیستهای  Distomo به مدت سه سال در Agios Panteleimonas. هدف اول و مهم بود برای ما به ساخت یک منطقه ضد فاشیستی در Agios Panteleimonas. یک منطقه آزادی به عنوان یک کل برای جنبش رقابتی. این در درجه اول اهمیت و اهمیت فتح سیاست مواد پس از سه سال حضور روزانه در Agios Panteleimon آمد مخالف برای نمایش هر گونه تلاش سازمان یافته  باند شبه نظامی با نام طلوع طلایی و یا با مته سوراخ L.E.P.EN. و دلیل روشنی که مبارزه ضد فاشیستی مگر اینکه  اگر شرایط مادی رویارویی سازماندهی نمی تواند باشد پیروز است.

Distomo  آموزش داده شده توسط تاریخ ضد فاشیستی زیادی از یونانی و جنبش ضد فاشیستی بین المللی است. ما از حماسه EAM-ELAS دوره ’41 -’45 و فرآیندهای تکوین همبستگی محبوب که سوال از غذا میلیون نفر از مردم مبارزه اکنون مسلح قوم فاشیست علیه فاشیسم سه گانه، imperalismo و همکاران همدستان محلی پاسخ الهام نازی ها ما که توسط کمیته تدارکات و سازمان از آنارشیست های اسپانیایی برای حل مسائل مربوط به قدرت پیشتاز و کارگران مسلح الهام گرفته، و در رابطه با تأمین تمام مناطق. ضد فاشیستی یک وظیفه تاریخی به کلاس خون و غارت اجتماعی برای ارتقاء مبارزه سیاسی به

شبه نظامی ضد فاشیسم مبارزه مش چند شکل در کنار جنگ، حفظ، آزادی می تواند و باید خود را ساخت شبکه ای از همبستگی مردمی در امروز، با خط مقدم آن به عنوان پاسخ به پتانسیل ما برای غذا.

در این محور، دو شنبه ها یک ماه به جای آشپزخانه اجتماعی محبوب آگیوس Panteleimonas شروع این روند طولانی شنبه 4 نوامبر. در همکاری با این پروژه از آشپزخانه های اجتماعی ” مرد دیگر ” و دور در برابر یک سازمان غیر دولتی، نهادها، مقامات شهرداری یا دولت احزاب. با جامعه محلی و پرولتاریای چند ملیتی ارتباط برقرار کنید. برای ساختن فرایند همبستگی ساختار ضد فاشیستی مردم از زیر با ما به جهان از مبارزه و کار و جهان از مبارزه و کار برای ما. ما آنها را فاشیست-می نماید به کمک به این روند و را به لباس، غذا، دارو و آنچه در نظر لازم است.

شنبه نوامبر 4: عملیات سوسیال دموکرات آشپزخانه و Distomo استان 14: 30-18: 00

زمین خواهد 18.00 عمل به 20.00 در روزهای شنبه بقیه که هیچ آشپزخانه محبوب اجتماعی وجود دارد.

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.